Programma’s worden ingezet om tot uitvoering te komen van de strategie van de onderneming. Programma’s hebben vaak grote invloed op de onderneming en haar medewerkers. Binnen programma’s worden verschillende projecten uitgevoerd, maar kunnen tegenstrijdige doelstellingen hebben.

Bij veel organisaties worden projecten er ‘vaak even bij gedaan’ door managers en de medewerkers. Dit vergt veel van de betrokken medewerkers en de projectorganisatie. Belangrijk is dan het vinden van een goede balans tussen het dagelijkse werk en het managen van het project.

Wij zijn ons van deze impact bewust en hebben de kennis en ervaring, die nodig is om programma’s en projecten succesvol uit te voeren en tot een succesvol einde te brengen.

Voorbeelden van opdrachten:

  • Fusie, overname en opstart van bedrijven
  • Inrichten en vormgeven van stuurrapportage
  • Inrichten en vormgeven van administratieve organisatie
  • Inrichten en vormgeven van kostprijscalculaties
  • ICT (m.n. ERP-implementatie en softwareselectie)